Kız arkadaşını iç çamaşırından tanıdı

Kız arkadaşını iç çamaşırından tanıdı

İzmir’in Alsancak ilçesinde yaşayan A.K. kız arkadaşın iç çamaşırlarını, qarizma gencc adlı yazarın “sözlük yazarları iç çamaşırını sergiliyor” diye açmış olduğu başlıkta görünce çılgına döndü. A.k kız arkadaşına doğum günü hediyesi olarak aldığı iç çamaşırlarını, ulu orta herkesin görmesinden rahatsız olduğunu belirtti. A.k’nın açıklamaları şu şekilde devam etti…

“Öncelikle kız arkadaşımın inci sözlük yazarı olması beni çok mutlu etti fakat doğum günü hediyesi olarak aldığım iç çamaşırlarını ulu orta sergilemesi beni derinden yaraladı. İç çamaşırlarının ikimiz arasında özel bir anısı vardı. Kız arkadaşıma üzüntümü belirttim o da bana hak verdi. İlişkilerde böyle ufak tefek anlaşmazlıklar olur, sırf bu yüzden ilişkimizi bitirecek değilim.”

A.K’ya, peki iç çamaşırlarının liseliler tarafından osbir malzemesi olmasına sinir oldunuz mu? diye sorduk.

-“Hayır, tabii ki bu neden beni sinir etsin, beni en çok üzen yukarıda belirttiğim şeyler lütfen daha fazla soru sormayın çok üzülüyorum.” diyerek açıklamalarına son verdi.

Yorum bırakın